Skip to content

SÚLYEMELÉS

Mint sokan mi is a CrossFit által kerültünk kapcsolatba a súlyemeléssel! Tudásunk elmélyítése és a minőség érdekében azonban felvettük a kapcsolatot a Budapesti Súlyemelő Szövetséggel és azóta már képesített súlyemelő edzőink oktatják, öregbítik e csodálatos sport hírnevét minden CrossFit és Súlyemelő edzésünkön! Így biztosítva a hosszú távú fejlődést, az alapoktól egészen akár a versenyzésig!

Az órák rövid tematikája:

1. Beülve szakítás (snatch) technikájának oktatása kiegészítő gyakorlatok segítségével:
  • szélesfogású elemelés (snatch grip deadlift)
  • kiállás (snatch pull)
  • felhúzás (snatch high pull)
  • guggolás fejfeletti tartásban (overhead squat)
2. Szakítás mozgásának motorikus rögzítése alapozó jellegű edzésprogram segítségével
3. Beülve felvétel és lökés technikájának oktatása kiegészítő gyakorlatok segítségével:
  • elemelés (deadlift)
  • kiállás (clean pull)
  • felhúzás (clean high pull)
  • mellen guggolás (front squat)
  • ollózva lökés / állványból lökés (jerk / jerk from rack)
  • különböző nyomások és lökési technikák oktatása, összehasonlítása
4. Felvétel és lökés mozgásának motorikus rögzítése alapozó jellegű edzésprogram segítségével.

Igény szerint beilleszthető a folyamatba:

Rúdsebesség és gyorsaság fejlesztése kiegészítő gyakorlatok segítségével.
Gyorserő fejlesztése
Erőfejlesztés (célirányos)

Az olimpiai súlyemelő gyakorlatok végrehajtása a Crossfit követelményrendszerében.

Időpontok

Súlyemelés Hétfő-Szerda 19:00-20:30

Súlyemelés Start Hétfő-Szerda 18:00-19:00

Az edzéseket Bíró Ádám súlyemelő szakedző tartja.

PSX_20200304_223422PSX_20200304_223422
PSX_20200907_213002PSX_20200907_213002
PSX_20200629_204143-1024x1024PSX_20200629_204143-1024x1024
PSX_20200907_212840PSX_20200907_212840
PSX_20200907_212920PSX_20200907_212920