Skip to content

Mobility & Streching

Ha bekövesedett a vállad a sok thrustertől, ha a derekad hangosabban ropog, mint a reggeli kávédaráló, ha csak simán sikolt a combhajlítód a nyújtott lábas deadlift gondolatától is.. Akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy a számtalan és csodás crossfit edzés mellett javallott lehet egy, a megszokott erőedzéstől merőben eltérő, attól azonban semmivel sem kevesebb mozgásformát is tolni. Ezért szeptembertől lehetőség lesz (nem csak a szépkorúaknak ☺️) egy direkt ilyen, első sorban a helyi crossfit edzések kiegészítésére szolgáló átmozgató órán részt venni. Ízületi mozgástartományt növelünk, a tartósan terhelt izmokat le- és megnyújtjuk, ellazítjuk az ellazítani valót. Mivel minden órán figyelmet fordítunk a core izmokra, valamint a gerinc átmozgatására, önálló edzésként is megállja a helyét, helyenként esetleg még élvezni is lehet. ☺️

247501620_10160520520354460_7681745011591921547_n247501620_10160520520354460_7681745011591921547_n
247151088_10160520520464460_5556323248564275233_n247151088_10160520520464460_5556323248564275233_n
246971075_10160516858714460_1809735703733072372_n246971075_10160516858714460_1809735703733072372_n
246629405_10160516858949460_8604307188782257939_n246629405_10160516858949460_8604307188782257939_n